واکنش سایت AFC به تقابل السد با استقلال در لیگ نخبگان

میزبانی تیم‌های ایرانی از حریفان آسیایی خارج از کشورمان همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا حدود ۲ هفته قبل با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه‌های استقلال و تراکتور اعلام کرد باید بدلیل شرایط خاص پروازی کشور از حریفان آسیایی در خارج از کشور میزبانی کنند.

پس از برگزاری بازی تیم ملی مقابل قطر، باشگاه استقلال هم ورزشگاه راشد دوبی را به عنوان میزبان بازی با النصر عربستان انتخاب کرد و تراکتور نیز در توافق با باشگاه روشن تاجیکستان تصمیم گرفت محل بازی رفت و برگشت با این تیم را تغییر بدهد.

به تازگی نیز کنفدراسیون به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده باید دیدار با الغرافه قطر در هفته چهارم لیگ نخبگان را در خارج از ایران میزبانی کند. این مسابقه ۱۴ آبان برگزار خواهد شد.با این تفاسیر به احتمال فراوان میزبانی تیم‌های ایرانی در خارج از کشور مقابل حریفان قاره‌ای تا آذر ماه تمدید می‌شود.

به این ترتیب سپاهان هم باید ۱۵ آبان از شارجه امارات خارج از کشور میزبانی کند.همچنین تراکتور نیز باید بازی برگشت با روشن تاجیکستان را در شهری به جز تبریز برگزار کرده و توافقات قبلی با حریف به هم می‌خورد.

نکته قابل توجه این است که تیم ملی ایران در فیفادی آتی و ۲ بازی مقابل ‌کره شمالی و قرقیزستان میهمان است و از این لحاظ مشکلی حس نمی‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نام اشنا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مواظب باشید که دو بازی تیم ملی در اسفند و فروردین که باید در استادیوم ازادی برگزار شود رااین نهاد به اصطلاح فوتبالی توطئه گریعنی ای.اف.سیرک مسخره به کشورثالث منتقل نکند. ممکن است که انها بخواهند جلوی صعود زود هنگام تیم ایران را هر طور شده بگیرند وکار را به خرداد بکشانند تا در بازی با قطر به کمک داوران VAR حساب ما را برسند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس